Sidor

SÖNDAGSBILD


Vi lämnar en vecka av vinterkrisp bakom oss, även om det vädermässigt ser ut att bjudas på både vinter, vitt och krispigt ett tag till. Tack alla för era bidrag på temat, och missa inte glimten med ett urval bilder. 

På Formex var det allt annat än vinter som visades. Där stod vår, lökar och pastellfärger i fokus. Slutsats; vi har så mycket härligt framför oss.

Nu är det dags för söndagsbilden, välkomna!

kram | tina o anna


Ursäkta! Nu funkar länkningen med Inlinkz igen. Tack för att ni meddelar. 



7 kommentarer:

  1. Härligt med vår i kruka och vilka fina krukor du visar. Det går tyvärr inte att lägga in bilder, det finns ingen groda. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hoppsan, det har visst blivit lite fel med "Inlinkz"-knappen?
    Jag tittade in igår, strax efter 23:30, då stod det att det var 20 min nånting kvar, att lägga in.... Stängdes alltså kl 00:00 ;) Nu fungerar det alltså inte ;) Skulle varit snabb där innan det blev Söndag ;) :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nej, jag kan heller inte lägga in nån bild.
    Ha en finfin söndag.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte heller lägga in min bild :(

    Kram

    SvaraRadera
  5. Nu är det fixat. Tack för att ni uppmärksammar oss när detta händer.
    Ursäkta & tack igen!
    /Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara! ;) Bara vi som är så otåliga ;)
      Kram /Maria

      Radera