Sidor

SAMMA HYLLA - FAST OLIKA UTTRYCK


Idag presenterar vi det näst sista torsdagstemat här på Fabriken innan vi tar sommarlov från tematorsdagarna fram till vecka 34 då vi startar upp med tema vardagsrum. Men idag är det som sagt hyllor i fokus. En av alla duktiga bloggare som hänger här på Fabriken är Lina Hedhill som verkligen är lite av en mästare på det där med fina hyllor.
 
 
 
 

Här är vår fikahylla skulle man kunna kalla den. Här har jag alltid en liten samling av finheter som jag allt som oftast plockar fram på bordet när vi fikar eller dukar för annan måltid. Innehållet varierar lite beroende på årstid såklart. Men jag är helt klart lite svag för små barnsligheter. Gör vardagen roligare helt enkelt.
 
 
 

 
 
Lina som är en väldigt härlig person driver bloggen Rum och Rabalder som också är namnet på den konsultationsfirma med fokus på inredning som Lina också driver. Men i grund och botten är hon svensklärare och bloggandet och konsultandet är hennes alldeles egna små tillfällen att sätta guldkant på sin tillvaro. Driftigt och inspirerande. Heja Lina.

 
 
 

 
- En samling trädjur gör en varm och vacker hylla där det gröna är det enda som bryter av.
 

 
 

 
- Och betongsamlingen med trädgårdsrosor som gör en sval och stilren hylla.  Alla uttryck tilltalar mig lika mycket. Barnsligt möter vuxet, precis som jag själv säger Lina med ett leende.
 
 
 
Tack så mycket Lina för att du ville presentera veckans tema! Det var inspirerande och det ska bli kul att se hur olika hyllorna kan se ut hemma hos övriga Fabrikenmedlemmar. Sätt igång och styla nu vänner!
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar